יוני בלוך - יוני בלוך, אולי זה אני, הופעה בבארבי, - בדמיון, זה כמו מראה את לא תאמיני עד כמה אני מופרע בפרטים הכי קטנים שיש איך את לא זוכרת תקופה אחרת שהיית קטנה הסכמת להכנע לי זרמת עם מה שיש זה מה שיש אני לא יכול לגעת בך.

יוני בלוך - יוני בלוך, אולי זה אני, הופעה בבארבי, - בדמיון, זה כמו מראה את לא תאמיני עד כמה אני מופרע בפרטים הכי קטנים שיש איך את לא זוכרת תקופה אחרת שהיית קטנה הסכמת להכנע לי זרמת עם מה שיש זה מה שיש אני לא יכול לגעת בך.. יוני בלוך משמאלי עם הגיטרה זה איתי והוא בתול עדיין, אין לו חברה זה לא שזה כל כך מפריע אבל אין לו חברה (אין לי חברה) דווקא יש לו חוש. יוני בלוך הוא מוזיקאי, פזמונאי, מלחין וזמר רוק ישראלי. Listen to נפוליאון by יוני בלוך, 1,726 shazams. את פריצתו לתחום המוזיקה החל בפלטפורמה האינטרנטית במה חדשה, בה פרסם את יצירותיו, ודרכה נחשף לציבור ולחברת התקליטים nmc. יוני בלוך גדל בעיר באר שבע ובגיל 17, עבר עם משפחתו ל להבים.

עופר קולקר, עינת ברנר ורוסנה רזניק בימוי. יוני בלוך הוא מוזיקאי, פזמונאי, מלחין וזמר רוק ישראלי. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ועם החזון המהודק, הכריזמה והביטחון העצמי שלא לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי, בלוך הוא האיש שלה. יוני בלוך עוד רגע תהפכי לתמונה מטושטשת בצד האפל של ראשי נשימתך קליפ לשיר נפוליואון מילם לחן וביצוע:

יוני בלוך בריקוד אחריות בהופעה בבארבי 2017 - YouTube
יוני בלוך בריקוד אחריות בהופעה בבארבי 2017 - YouTube from i.ytimg.com
הוא החל ללמוד פסנתר בגיל 6, לימד עצמו גיטרה ותופים, ובגיל 14 החל לכתוב שירים ולהלחינם. הקנאה יוני בלוך מילים ולחן: חברת הווידיאו האינטרקטיבי eko של המוזיקאי והיזם יוני בלוך יוצאת נגד שירות הסטרימינג החדש קוויבי, שצפוי לעלות לאוויר בחודש הבא. יוני בלוך חוזר עם השירים שגרמו לשאול מהבארבי להזיל דמעה. החלום האמריקאי הזה הוא עכשיו גם החלום של יוני בלוך, מוזיקאי מוכשר שהפך יזם הייטק. Bloch grew up in beersheba and at the age of 17 moved with his family to lehavim. עופר קולקר, עינת ברנר ורוסנה רזניק בימוי. יוני בלוך עוד רגע תהפכי לתמונה מטושטשת בצד האפל של ראשי נשימתך קליפ לשיר נפוליואון מילם לחן וביצוע:

יוני בלוך עוד רגע תהפכי לתמונה מטושטשת בצד האפל של ראשי נשימתך קליפ לשיר נפוליואון מילם לחן וביצוע:

נעים בחוץ הוא השיר השישי באלבום הבכורה של יוני בלוך, אולי זה אני.השיר מציג את ההרהורים של הכותב בקשר להתאבדות. חודש ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר. אלבום בכורה ליוצר המוכשר יוני בלוך, המגיע מלהבים שבנגב. יוני בלוך גדל בעיר באר שבע ובגיל 17, עבר עם משפחתו ל להבים. ועם החזון המהודק, הכריזמה והביטחון העצמי שלא לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי, בלוך הוא האיש שלה. הוא כותב ומלחין שירים כבר מגיל 14. חברת הווידיאו האינטרקטיבי eko של המוזיקאי והיזם יוני בלוך יוצאת נגד שירות הסטרימינג החדש קוויבי, שצפוי לעלות לאוויר בחודש הבא. Born august 11, 1981) is an israeli musician, song writer, composer and rock singer. הקנאה יוני בלוך מילים ולחן: עופר קולקר, עינת ברנר ורוסנה רזניק בימוי. את פריצתו לתחום המוזיקה החל בפלטפורמה האינטרנטית במה חדשה, בה פרסם את יצירותיו, ודרכה נחשף לציבור ולחברת התקליטים nmc. Listen to נפוליאון by יוני בלוך, 1,726 shazams. יוני בלוך עוד רגע תהפכי לתמונה מטושטשת בצד האפל של ראשי נשימתך קליפ לשיר נפוליואון מילם לחן וביצוע:

נעים בחוץ הוא השיר השישי באלבום הבכורה של יוני בלוך, אולי זה אני.השיר מציג את ההרהורים של הכותב בקשר להתאבדות. ועם החזון המהודק, הכריזמה והביטחון העצמי שלא לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי, בלוך הוא האיש שלה. חברת הווידיאו האינטרקטיבי eko של המוזיקאי והיזם יוני בלוך יוצאת נגד שירות הסטרימינג החדש קוויבי, שצפוי לעלות לאוויר בחודש הבא. הקנאה יוני בלוך מילים ולחן: עופר קולקר, עינת ברנר ורוסנה רזניק בימוי.

מירי מסיקה קמה - וואלה! סלבס
מירי מסיקה קמה - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
הוא החל ללמוד פסנתר בגיל 6, לימד עצמו גיטרה ותופים, ובגיל 14 החל לכתוב שירים ולהלחינם. Born august 11, 1981) is an israeli musician, song writer, composer and rock singer. Bloch grew up in beer sheva and at the age of 17 moved with his family to lehavim. אלבום בכורה ליוצר המוכשר יוני בלוך, המגיע מלהבים שבנגב. Listen to נפוליאון by יוני בלוך, 1,726 shazams. חברת הווידיאו האינטרקטיבי eko של המוזיקאי והיזם יוני בלוך יוצאת נגד שירות הסטרימינג החדש קוויבי, שצפוי לעלות לאוויר בחודש הבא. יוני בלוך גדל בעיר באר שבע ובגיל 17, עבר עם משפחתו ל להבים. הוא כותב ומלחין שירים כבר מגיל 14.

נעים בחוץ הוא השיר השישי באלבום הבכורה של יוני בלוך, אולי זה אני.השיר מציג את ההרהורים של הכותב בקשר להתאבדות.

יוני בלוך חוזר עם השירים שגרמו לשאול מהבארבי להזיל דמעה. נעים בחוץ הוא השיר השישי באלבום הבכורה של יוני בלוך, אולי זה אני.השיר מציג את ההרהורים של הכותב בקשר להתאבדות. הקנאה יוני בלוך מילים ולחן: Bloch grew up in beer sheva and at the age of 17 moved with his family to lehavim. הוא כותב ומלחין שירים כבר מגיל 14. החלום האמריקאי הזה הוא עכשיו גם החלום של יוני בלוך, מוזיקאי מוכשר שהפך יזם הייטק. Born august 11, 1981) is an israeli musician, song writer, composer and rock singer. את פריצתו לתחום המוזיקה החל בפלטפורמה האינטרנטית במה חדשה, בה פרסם את יצירותיו, ודרכה נחשף לציבור ולחברת התקליטים nmc. יוני בלוך משמאלי עם הגיטרה זה איתי והוא בתול עדיין, אין לו חברה זה לא שזה כל כך מפריע אבל אין לו חברה (אין לי חברה) דווקא יש לו חוש. Bloch grew up in beersheba and at the age of 17 moved with his family to lehavim. חברת הווידיאו האינטרקטיבי eko של המוזיקאי והיזם יוני בלוך יוצאת נגד שירות הסטרימינג החדש קוויבי, שצפוי לעלות לאוויר בחודש הבא. יוני בלוך הוא זמר יוצר מז'אנר מוסיקת הרוק. יוני בלוך עוד רגע תהפכי לתמונה מטושטשת בצד האפל של ראשי נשימתך קליפ לשיר נפוליואון מילם לחן וביצוע:

הוא כותב ומלחין שירים כבר מגיל 14. יוני בלוך חוזר עם השירים שגרמו לשאול מהבארבי להזיל דמעה. יוני בלוך משמאלי עם הגיטרה זה איתי והוא בתול עדיין, אין לו חברה זה לא שזה כל כך מפריע אבל אין לו חברה (אין לי חברה) דווקא יש לו חוש. עופר קולקר, עינת ברנר ורוסנה רזניק בימוי. יוני בלוך הוא זמר יוצר מז'אנר מוסיקת הרוק.

יוני בלוך - תסלחי לי | כאן
יוני בלוך - תסלחי לי | כאן from kanstatic.azureedge.net
את פריצתו לתחום המוזיקה החל בפלטפורמה האינטרנטית במה חדשה, בה פרסם את יצירותיו, ודרכה נחשף לציבור ולחברת התקליטים nmc. Bloch grew up in beer sheva and at the age of 17 moved with his family to lehavim. ועם החזון המהודק, הכריזמה והביטחון העצמי שלא לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי, בלוך הוא האיש שלה. אקו, לשעבר אינטרלוד של יוני בלוך, פיתחה טכנולוגיה המאפשרת ליצור סרטוני וידיאו. Born august 11, 1981) is an israeli musician, song writer, composer and rock singer. הוא כותב ומלחין שירים כבר מגיל 14. חודש ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר. נעים בחוץ הוא השיר השישי באלבום הבכורה של יוני בלוך, אולי זה אני.השיר מציג את ההרהורים של הכותב בקשר להתאבדות.

Born august 11, 1981) is an israeli musician, song writer, composer and rock singer.

יוני בלוך עוד רגע תהפכי לתמונה מטושטשת בצד האפל של ראשי נשימתך קליפ לשיר נפוליואון מילם לחן וביצוע: עופר קולקר, עינת ברנר ורוסנה רזניק בימוי. ועם החזון המהודק, הכריזמה והביטחון העצמי שלא לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי, בלוך הוא האיש שלה. נעים בחוץ הוא השיר השישי באלבום הבכורה של יוני בלוך, אולי זה אני.השיר מציג את ההרהורים של הכותב בקשר להתאבדות. הוא החל ללמוד פסנתר בגיל 6, לימד עצמו גיטרה ותופים, ובגיל 14 החל לכתוב שירים ולהלחינם. יוני בלוך משמאלי עם הגיטרה זה איתי והוא בתול עדיין, אין לו חברה זה לא שזה כל כך מפריע אבל אין לו חברה (אין לי חברה) דווקא יש לו חוש. Lyrics for top songs by יוני בלוך. חודש ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר. חברת הווידיאו האינטרקטיבי eko של המוזיקאי והיזם יוני בלוך יוצאת נגד שירות הסטרימינג החדש קוויבי, שצפוי לעלות לאוויר בחודש הבא. Bloch grew up in beersheba and at the age of 17 moved with his family to lehavim. Listen to נפוליאון by יוני בלוך, 1,726 shazams. יוני בלוך הוא זמר יוצר מז'אנר מוסיקת הרוק. יוני בלוך חוזר עם השירים שגרמו לשאול מהבארבי להזיל דמעה.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama